Beauty · blog · blogger · blogging · blogosfera · Fără categorie · lifestyle

Was a terrible day! #30daysofhealthylifestyle & #everydaypost! #Day29

Hei! Este destul de devreme cand scriu acest articol (ora 21) insa ma simt de parca ar fi o ora tarzie in noapte. Azi a fost o zi incredibil de grea pentru mine… Azi noapte m-am pus sa dorm pe la ora 04:00 si la 07:00 a trebuit sa fiu sus. Trei ore de somn chiar nu au fost suficiente….

Micul dejun a fost tot la ora 08:00 ca si ieri iar mancarea a fost asemanatoare. Nu am mancat aproape nimic pentru ca datorita oboselii chiar nu am putut sa inghit nimic…Ba chiar m-am simtit extrem de rau dimineata asadar am dat skip unui mic dejun delicios si am urcat in camera sa ma intind putin…

Pranzul spre deosebire a fost perfect! Am avut la felul 1 ciorbita de pui, acrita si numa buna pentru stomacul meu de astazi. Felul doi a fost carnita de porc cu mamaliguta si muraturi. Nu am mai mancat demult carne de porc si asta a fost chiar bine gatita :D.

IMG_7174La cina am avut parte de carne de pui si porc la gratar cu garnitura de cartofi cu rozmarin. Mmm comsi-comsa 😀 Carnea de pui nu am putut sa o mananc tot din cauza usturoiului iar cartofii nu au fost chiar atat de geniali, insa a mers carnea de porc :D. Am asezonat toata cina cu un pahar de vin iar mai apoi a venit desertul. Deci nu stiu exact ce a fost sau cum se numeste desertul dar a fost absolut genial. A fost un fel de mousse de ciocolata alba, invelita in ciocolata alba cu un fel de crema-inghetata de ciocolata neagra si cateva visine intregi in interiorul cremei de ciocolata neagra. A fost cel mai bun desert pe care l-am incercat pana acum! Nu a fost nici extrem de dulce, a fost super cremos si a avut o textura foaaaaarte fina!

Faimosul desert ♥

Acum am venit in camera pentru ca sunt foarte obosita si aveam si treaba cu blogul si nah. Poate o sa ma apuc si de ediat clipul pentru sambata, insa nu stiu nimic sigur :D. Azi a fost o zi a naibii de grea si nu stiu nici eu cum de am reusit sa fac fata…Asadar nu o mai lungesc si va spun: noapte buna! Pupici ♥